Despre Eduard Enache

email: edienache@gmail.com

Incepand cu anul 2006, a deschis primul blog si a inceput sa implementeze primele profiluri de promovare pe social media pentru mai multi artisti romani.

In 2008 a inceput lucrul in presa scrisa ca jurnalist si foto-reporter pentru Federatia Sindicala a Jurnalistilor.

Urmandu-si pasiunea pentru moda si fotografie, in 2009 a avut prima expozitie foto in cadrul IAA din Romania (International Advertising Association).

In 2010 a condus echipa ce a relansat cel mai cunoscut blog de muzica romanesc al vremurilor – Monden.Info in Urban.ro, un portal de muzica, going out, filme, moda si lifestyle ce a strans o comunitate de 10.000 de utilizatori din publicul tanar comercial (15-27) ce vizitau zilnic site-ul. Unul din momentele de impact a fost unul din primele live-tweeturi romanesti din Londra unde a petrecut 24 de ore in studio cu Maroon 5 in timp ce acestia inregistrau un nou cantec pentru Coca-Cola.

In paralel cu munca de redactor-sef al site-ului, in 2011-2015 a lucrat ca PR Manager & Social Media Strategist pentru doi dintre cei mai cunoscuti artisti romani: Akcent si Andreea Balan, atingand in mod organic comunitati de peste 2 milioane de oameni pentru fiecare.

Pentru Andreea Balan a semnat directia creativa a unor videoclipuri si concepte creative ce au strans peste 100 de milioane de vizualizari pe YouTube.

A lucrat in campaniile de lansare ale celor mai de succes artisti straini pe teritoriul romanesc alaturi de Universal Music, Sony Music, Cat Music, Roton si MediaPro Music cu peste 200 de interviuri cu artisti precum Black Eyed Peas, t.A.T.u, David Guetta, Maroon 5, Blue etc.

Din 2013 a inceput sa creeze continut pe blogul TheFashionJumper.com transformat mai tarziu in Zenache.ro.

Printre proiectele speciale se numara H&M, Absolut, ALDO, smart, L’Oreal, PAUL, AFI Palace Cotroceni, LG, Zoot, Lee Cooper, Kenvelo, Tezyo, La Roche Posay, Otter.

In 2014 si 2015 a semnat campania internationala vizuala a brandului de hi-tech Canyon cu vizibilitate in peste 25 de tari din intreaga lume.

In 2017, a realizat partea de costume pentru serialul “Casting” pentru Diud Studios cu actrita Olimpia Melinte in rolul principal.

A stilizat producatorul filmului “Meda sau partea nu prea fericita a lucrurilor”, Miruna Berescu pentru Sarajevo International Film Festival 2017. 

In 2018, a stilizat-o pe Silvana Mihai pentru Gala Premiilor Uniter 2018.

Pentru Gala Premiilor Gopo 2018-2019, a lucrat pe partea de styling cu Miruna Berescu, Ilona Brezoianu, Cristina Bazavan si Emilian Marnea.

Din iunie 2018 este Senior Account Manager la agentia de publicitate Line Agency.

 

In IQads.roEdi Enache este el insusi intr-o tara care te invata sa traiesti din manuale

La PRO TVDe la pasiune la succes 

La Observator la Antena 1Saritura spre succes 

In revista Ce se intampla doctore?CSID.ro – Despre yoga si sanatate

Revista AltfelOameni altfel: Edi Enache

Revista ForbesExpozitie de fotografie sociala inspirata de “Meda sau partea nu prea fericita a lucrurilor”

Revista Marie ClaireStapanii pantofilor

Campania H&MMy Day, My Jacket

Campania sociala The Otter Shoes 

Canon – campanie Live for the Story

Absolut Vodka – Ce ma inspira sa fiu creativ?

AFI Cotroceniproiect Vara Stylish cu Sore

Tezyo – Campanie Breathe In. Breathe Out

2017 – CinemagiaProiect foto de transformari cu actrite simbol ale filmului romanesc

2016 – Campanie iTux.ro

Anul 2014 – PR-Romania.ro – Interviu despre PR in muzica